Jump to content

hoe je hele database te kopiëren van de lokale SQL om een hosting SQL Server

Der letzte Beitrag zu diesem Thema ist mehr als 180 Tage alt. Bitte erstelle einen neuen Beitrag zu Deiner Anfrage!

Empfohlene Beiträge

Ik kocht windows hosting op hostforlife. Het pakket ik kocht wordt geleverd met SQL Server. Ik ben momenteel met SQL Server lokaal die ik gebruik om wat informatie te verstrekken over een van mijn webpagina. Ik probeer mijn lokale database kopiëren en zet het op de SQL Server op Hostforlife, maar ik heb een echt harde tijd.

Ik heb in verband met SQL Server Management Studio om de Hostforlife.eu server succes. Eenmaal daar heb ik de database ik heb gemaakt kan zien. Ik ga om te herstellen, selecteer ik om te herstellen van het apparaat, maar ik ben niet in staat om alle lokale bestanden te selecteren uit mijn machines (ik heb een BAK-bestand van mijn databank gecreëerd.).

Weet iemand hoe je een hele database dat al is gemaakt om een SQL Server-database op Hostforlife.eu succes kopiëren?

Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden het.

Met dank :)

bearbeitet von benjef
Der letzte Beitrag zu diesem Thema ist mehr als 180 Tage alt. Bitte erstelle einen neuen Beitrag zu Deiner Anfrage!

Schreibe einen Kommentar

Du kannst jetzt antworten und Dich später registrieren. Falls Du bereits ein Mitglied bist, logge Dich jetzt ein.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor-Fenster leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...