benjef 0 Geschrieben 10. August 2015 Melden Teilen Geschrieben 10. August 2015 (bearbeitet) Ik kocht windows hosting op hostforlife. Het pakket ik kocht wordt geleverd met SQL Server. Ik ben momenteel met SQL Server lokaal die ik gebruik om wat informatie te verstrekken over een van mijn webpagina. Ik probeer mijn lokale database kopiëren en zet het op de SQL Server op Hostforlife, maar ik heb een echt harde tijd. Ik heb in verband met SQL Server Management Studio om de Hostforlife.eu server succes. Eenmaal daar heb ik de database ik heb gemaakt kan zien. Ik ga om te herstellen, selecteer ik om te herstellen van het apparaat, maar ik ben niet in staat om alle lokale bestanden te selecteren uit mijn machines (ik heb een BAK-bestand van mijn databank gecreëerd.). Weet iemand hoe je een hele database dat al is gemaakt om een SQL Server-database op Hostforlife.eu succes kopiëren? Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden het. Met dank :) bearbeitet 10. August 2015 von benjef Zitieren Link zu diesem Kommentar
Nobbyaushb 1.487 Geschrieben 10. August 2015 Melden Teilen Geschrieben 10. August 2015 Hallo welkom.U bent hier landde in een Duits forum.Ik ben de volgende keer in het Engels. Hi, welcome! Can you please repeat your question in German or Englisch? This is a German Language based Forum! Kind regards, ;) Zitieren Link zu diesem Kommentar
Empfohlene Beiträge
Schreibe einen Kommentar
Du kannst jetzt antworten und Dich später registrieren. Falls Du bereits ein Mitglied bist, logge Dich jetzt ein.